Praca

SPECJALISTA ds. SOCIAL MEDIA

Jeżeli:

  • jesteś elektronikiem hobbystą, elektronika to twoja pasja
  • masz doświadczenie w zakresie napraw elektroniki
  • masz doświadczenie w przygotowywaniu recenzji i testów na YouTube, TikTok
  • masz doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych np. FB

to skontaktuj się z nami!

Opis stanowiska:
  • tworzenie treści marketingowych (testy, posty, opisy, prezentacje) w języku polskim, publikowanych m. in.: na YouTube, TikTok, Facebook
  • tworzenie krótkich postów i treści reklamowych do serwisów internetowych oraz do mediów społecznościowych
  • współtworzenie akcji marketingowych wspierających sprzedaż
  • współpraca z blogerami, influencerami, mająca na celu kreowanie sprzedaży
  • prowadzenie komunikacji marketingowo – sprzedażowej
  • realizowanie wyznaczonych zadań w zakresie kreowania wizerunku firmy w Internecie
Wymagania:
  • wykształcenie średnie elektryczne bądź elektroniczne
  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu budowy i napraw elektronicznego sprzętu serwisowego tj. lutownice, stacje lutownicze BGA, sprzęt pomiarowy oraz innych operowanych przez firmę urządzeń
  • doświadczenie min 3 lata w zakresie diagnozy usterek i naprawy urządzeń elektronicznych lub elektrycznych
  • znajomości funkcjonowania mediów społecznościowych
  • doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych np. YT, FB, TikTok
  • znajomość Photoshop lub innego programu graficznego na poziomie dobrym
  • kreatywności i komunikatywności
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętności redagowania tekstów
  • umiejętność wzbudzenia zainteresowania klientów
  • umiejętności samodzielnego wyszukiwania i selekcjonowania informacji
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferta:
  • praca skierowana do osób zainteresowanych dłuższą perspektywą zatrudnienia
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji oraz kontakt z najnowszymi produktami z zakresu elektroniki serwisowej
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • umowa na czas nieokreślony po 6 miesięcznym okresie próbnym lub umowa B2B
  • wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
  • premia kwartalna uzależniona od osiąganych wyników w pracy
  • praca w godz. 8-16 pięć dni w tygodniu
  • niezbędne narzędzia pracy
  • miejsce pracy Łódź, ul. Rzgowska 100/102
Benefity:
  • karta FitProfit
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • udział w targach branżowych na całym świecie oraz wybranych szkolenia z branży e-commerce
  • przyjazna atmosfera pracy w młodym zespole
  • kontakt z najnowszymi produktami z zakresu elektroniki serwisowej
  • rabat na towary przez nas oferowane
  • udział w eventach firmowych
  • pyszna świeża kawa, słodycze, owoce, napoje bez ograniczeń
  • dodatki okolicznościowe na Święta
Informacje dodatkowe:

CV oraz LM prosimy kierować na adres email praca(małpa)reball.pl

Prosimy o podanie w LM Państwa dotychczasowego doświadczenia w zakresie serwisowania elektroniki.